Nowa marka ma przekaz uniwersalny, a jej adresatami są klienci, korzystający z nowoczesnej, światłowodowej infrastruktury budowanej przez operatorów kablowych oraz ISP. Zgodnie z przyjętą strategią ekspansji nowej marki, i dzięki niej, to właśnie lokalni operatorzy uzyskają nieosiągalną dotąd przewagę nad ogólnopolskimi platformami płatnej TV
Wprowadzając nową markę, EVIO zaprzecza stwierdzeniu, iż rynek płatnej telewizji jest nasycony, a kawałki tortu rozdane. Obserwacje i analizy wyraźnie pokazują nieustanny przepływ abonentów między dostawcami, którzy za pomocą przestarzałych i niedoskonałych już technologii kablowych i satelitarnych oraz limitowanych łączy radiowych nie są w stanie dostarczyć abonentowi naprawdę kompleksowej i przyszłościowej usługi. Jedynym słusznym dziś rozwiązaniem jest technologia światłowodowa. Najszybszy Internet dla całego domu, plus telewizja i wideo online nieograniczone szerokością pasma przewodu RF, ilością kanałów na transponderze satelitarnym czy pojemnością dysku w dekoderze. Światłowód to technologia, która dzisiaj z łatwością sprosta jakości 4K UHD, ale także już dziś jest gotowa na transmisję w rozdzielczościach ponad 20K np. obrazu dookólnego wirtualnej rzeczywistości 360VR. Dzięki światłowodom abonenci uzyskują prawdziwie nieograniczony dostęp do rozrywki w postaci setek kanałów TV linearnej o krystalicznej jakości obrazu, jak i do gier wideo online dostarczanych płynnie na każde domowe urządzenie multimedialne. Właśnie naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzi nowa marka, której uruchomienie wspiera już ponad 100 lokalnych sieci światłowodowych na terenie całej Polski.Bartek Wicijowski, dyrektor ds. sprzedaży EVIO Polska:
Telewizja satelitarna i kablowa to odchodzące technologie o sporych ograniczeniach. EVIO postawiło sobie zadanie wypełnienia naturalnej luki, która narodziła się w obliczu intensywnie rozwijającej się technologii FTTH. Dzięki nowej marce, usługi telewizyjne dostarczone w oparciu o łącza światłowodowe dotrą praktycznie do wszystkich miejsc na mapie Polski.”
Mariusz Filipiak, prezes zarządu EVIO Polska:
Nowa, generyczna i ogólnopolska marka, to dopełnienie strategii zbudowania naszego silnego portfolio produktowego, z którego może skorzystać każdy lokalny operator i wykorzystać zbudowany przez nas potencjał w walce o abonenta z ogólnopolską konkurencją.
Magdalena Antczak z Agencji Brand Insight
Wyzwanie jakie postawiło przed nami EVIO, było niesamowite chociażby ze względu na nową przestrzeń możliwości jakie daje technologia światłowodowa. Usługa telewizyjna w takiej postaci w jakiej ją dzisiaj znamy, jest tylko początkiem wykorzystania potencjału światłowodów. Nie ulega żadnej wątpliwości, że światłowody są rozwiązaniem przyszłościowym, ale też są już obecne tu i teraz w setkach tysięcy mieszkań. Dlatego właśnie nowa marka, którą stworzyliśmy wspólnie z EVIO, wyraźnie akcentuje ten przełom technologiczny, będąc jednocześnie jasnym i czytelnym przekazem edukującym abonenta o zupełnie nowych możliwościach jakie może dostarczyć jego lokalny operator.
SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
120 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
669 zł Więcej...