dodano: 2015-10-08 17:27 | aktualizacja:
2015-10-08 20:21
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Fox International Channels Poland/satkurier.pl
Kampania pod hasłem „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie”, wykorzystująca popularność serialu „The Walking Dead”, prowadzona jest w Internecie, z uwzględnieniem mediów społecznościowych oraz na antenie kanałów z portfolio Fox International Channels Poland. Michael Cudlitz (serialowy sierżant Abraham Ford) zachęca Polaków do wsparcia akcji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał Fox wraz z partnerem Dawca.pl po raz drugi rozpoczęli inicjatywę #zanimzostanezombie, która ma na celu zwiększenie świadomości Polaków w temacie transplantologii. Podobnie jak rok temu działania prowadzone są na specjalnie utworzonej stronie internetowej, z której każdy może pobrać, wydrukować i podpisać oświadczenie woli dawcy, jak również dowiedzieć się o trzech prostych krokach jak zostać dawcą narządów (przejdź na stronę). Trwająca kampania związana jest z premierą 6. sezonu serialu „The Walking Dead”, który - jak czytamy w komunikacie - jest jednym z najchętniej oglądanych seriali w historii telewizji, również w Polsce.
Kampania #zanimzostanezombie z wykorzystaniem ambasadorów akcji - zombie Staszka i Renatki, promowana jest na antenie kanałów Fox International Channels Poland (Fox, Fox Comedy, National Geographic Channel, Nat Geo Wild), w mediach społecznościowych (profile Fox - Facebook i Twitter), jak również wykorzystuje profile społecznościowe partnera akcji Dawca.pl, takie jak Instagram, Facebook i Twitter. Dodatkowo, akcja została wsparta przez jednego z aktorów „The Walking Dead” - Michaela Cudlitza, który w serialu wcielił się w postać sierżanta Abrahama Forda. Michael Cudlitz specjalnie dla Polski wystąpił w spocie wspierającym inicjatywę, który można zobaczyć w kanale Fox Polska na YouTube oraz na stronie internetowej akcji (przejdź na stronę).
Fox promuje „The Walking Dead” 6:
W ramach projektu utworzony został profil zostanezombie na Snapchacie. W dniu premiery 6. sezonu serialu, 12 października br., aktorzy ucharakteryzowani na zombie - Staszka i Renatkę, będą przechadzać się ulicami Warszawy, wysyłając fanom wskazówki, gdzie można ich spotkać. Każdy kto tego dnia ich odnajdzie, może liczyć na niespodziankę oraz będzie mógł otrzymać dokument oświadczenia woli. Staszka i Renatkę już dziś można zobaczyć w spocie promocyjnym, dostępnym na kanale YouTube kanału Fox, w którym zachęcają oni do zrobienia czegoś dobrego, czyli podpisania oświadczenia woli o oddaniu narządów przed śmiercią, zanim będzie za późno.
Działaniom promocyjnym związanym z akcją #zanimzostanezombie towarzyszy kampania medialna promująca premierę najnowszego sezonu serialu „The Walking Dead”, która prowadzona jest w Internecie (największe polskie portale internetowe oraz YouTube i Google), prasie (dziennik „Metrocafe.pl” oraz przewodniki telewizyjne), radiu i telewizji (anteny własne Fox International Channels Poland oraz kanały z grupy Polsat).
Za kreację odpowiedzialny jest dział kreacji oraz marketingu Fox International Channels Poland. Stronę akcji #zanimzostanezombie przygotowała agencja K2, a działania PR wspiera agencja Grayling Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Jak informuje nadawca, „The Walking Dead" to telewizyjny fenomen na skalę światową. Ten wyjątkowy serial jest jednym z najchętniej oglądanych w historii telewizji. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród i nominacji, takich jak Emmy (nagroda za wybitne osiągnięcia w dziedzinie charakteryzacji protetycznej) czy Złote Globy (nominacja dla najlepszego serialu dramatycznego). Pierwszy odcinek szóstego sezonu serialu będzie można obejrzeć w poniedziałek, 12 października br. o godzinie 22:00 w kanale Fox (więcej tutaj).
„The Walking Dead” - sezon 6., emisja w poniedziałki (od 12 października 2015 roku) o 22:00 w Fox (Fox HD). Poprzednie sezony mogą obecnie oglądać widzowie kanałów Fox (Fox HD) i TV Puls (TV Puls HD).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.