dodano: 2015-09-03 19:46 | aktualizacja:
2015-09-03 20:17
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
W piątek, 4 września br. wraz z „Super Expressem” ukaże się nowy „Magazyn Super Express TV”. Dodatek telewizyjny „Super Expressu” zyskał nowy layout i format, a także zwiększył do 93 listę stacji z prezentacją ramówki.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zmieniony „Magazyn Super Express TV” ma większy format 215 x 275 mm i liczy 64 strony. Czytelnicy będą mogli zapoznać się z ofertą programową 93 stacji telewizyjnych, w tym: wszystkich kanałów dostępnych w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC), stacji sportowych, kanałów filmowo-serialowych, dokumentalnych, informacyjnych, lifestylowych oraz dziecięcych.
Zawartość „Magazynu Super Express TV” uzupełnią materiały redakcyjne, dotyczące najciekawszych pozycji programowych, opisy filmów i seriali, wywiady z gwiazdami show-biznesu, a także praktyczne porady na temat zdrowia, urody i kuchni. Dla czytelników, którzy lubią rozrywki umysłowe, została przygotowana całostronicowa krzyżówka z nagrodami gotówkowymi.
Pojawienie się na rynku nowego „Magazynu Super Express TV” wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i prasie. Reklamy pojawią się w: TVP1, TVP2, telewizji Polsat, Programie 1 Polskiego Radia, Trójce Polskim Radiu, Czwórce Polskim Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Tok FM, Roxy FM, Blue FM, Radiu Eska, Radiu Eska Rock, Radiu Vox FM, Radiu Wawa, Radiu Plus, a także na łamach miesięczników „Zdrowie”, „M jak mama”, „Moje Mieszkanie”. Kampanię przygotował Dział Marketingu „Super Expressu”.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.