dodano: 2015-08-04 14:16 | aktualizacja:
2015-08-04 14:36
autor: Łukasz Knapik |
źródło: SPI International B.V.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W lipcu 2015 roku kanały filmowe Kino Polska i Filmbox oraz muzyczny Kino Polska Muzyka osiągnęły łącznie 0,84 proc. udziału w widowni z grupy wiekowej 16-49. Telewizja Kino Polska uzyskała 0,46 proc. (SHR 16-49) i był to najlepszy wynik miesięczny stacji w tym roku. Podobnie doskonałe rezultaty zanotowały Kino Polska Muzyka - kanał wyrównał swój rekordowy udział w rynku na poziomie 0,17 proc. (SHR 16-49), co oznacza tym samym 70-procentowy wzrost rok do roku - oraz Filmbox, który osiągnął swój drugi wynik w historii pod względem SHR w grupie 16-49 - 0,21 proc. Udział tego ostatniego kanału był o 110 proc. wyższy od udziału w tym samym okresie roku 2014 (dane za SPI International B.V.).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.