Jak informuje nadawca, Grupa Polsat znów jest najlepsza. W lipcu br. antena główna i kanały tematyczne zgromadziły łącznie 25 proc. udziałów w grupie komercyjnej. - Naszą najszerszą i najciekawszą ofertę programową znów najchętniej wybierali widzowie poszukujący świetnej rozrywki, dobrego kina i sportowych emocji - zapewnia nadawca.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Świetny wynik zanotował również Polsat, który w lipcu br. był liderem wśród 4 największych stacji o zasięgu ogólnopolskim notując 12 proc. SHR udziałów w rynku. Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych były Disco Hit Festival Kobylnica 2015, który zgromadził 2,5 mln widzów (więcej tutaj), oraz m. in. polskie komediowe klasyki „Kogel - mogel” (2,2 mln), „Galimatias czyli Kogel - mogel II” (1,8 mln), „Sami swoi” (1,9 mln) i „Seksmisja” (1,9 mln). - Przypomnijmy, że Polsat od początku roku 6-krotnie był liderem w grupie komercyjnej i z wynikiem 13,2 proc. SHR udziałów jest najchętniej oglądaną stacją w tym roku - informuje nadawca (więcej tutaj).
W grupie Polsat największe udziały poza anteną główną w lipcu br. zanotowały TV4 (3,8 proc.), TV6 (1,7 proc.) (więcej tutaj), Polsat 2 (1,6 proc.), a także Polsat Sport (1 proc.), Polsat News (0,92 proc.) i Polsat Sport News (0,81 proc.) [dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, za Cyfrowym Polsatem].
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.