dodano: 2015-04-19 16:58 | aktualizacja:
2015-04-19 17:50
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Jak informuje nadawca, Radio Vox FM (Grupa ZPR Media) na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy osiąga rekordowe wyniki pod względem udziału w czasie słuchania w grupie 15-75 lat - wynika z najnowszych danych Radio Track Millward Brown (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak zapewnia nadawca, prowadzona przez Radio Vox FM marcowa kampania promocyjna przyniosła oczekiwane rezultaty (więcej tutaj). Stacja poprawiła wyniki słuchalności, odnotowując najwyższy na przestrzeni ostatniego roku udział w czasie słuchania w trzech badanych grupach wiekowych (15-75 lat, 16-49 lat, 25-44 lat).
Udział w czasie słuchania Radia Vox FM w grupie 15-75 lat w fali styczeń - marzec 2015 roku w porównaniu do fali sprzed roku wzrósł z 2,2 proc. do 4,0 proc., w grupie 16-49 lat osiągnął 5,6 proc., czyli o 2,5 pkt. więcej niż wynik fali styczeń - marzec 2014 roku, natomiast w grupie 25-44 lat udział w czasie słuchania wyniósł 5,8 proc., tj. o 2,3 pkt. proc. więcej niż wynik fali sprzed roku.
Pod względem udziału w czasie słuchania zarówno w całej badanej populacji, jak w i grupach: 16-49 lat oraz 25-44 lat Radio Vox FM wciąż utrzymuje 2. pozycję wśród komercyjnych sieci ponadregionalnych. Ustępuje miejsca Radiu Eska (Grupa ZPR Media), a wyprzedza: Radio Złote Przeboje (Agora), RMF Maxxx (Grupa Bauer Media), Radio Plus (Grupa ZPR Media), Radio Zet Gold (Eurozet).
Zasięg dzienny stacji w całej badanej populacji wynosi na przestrzeni 12 miesięcy 4,2 proc. i jest o 1,9 pkt. proc. lepszy niż wynik fali sprzed roku. W grupie komercyjnej (16-49 lat) zasięg dzienny stacji w porównaniu do fali styczeń- marzec 2014 wzrósł z 3,3 proc. do 6,1 proc. (kolejny rekord na przestrzeni ostatniego roku), z kolei w grupie 25-44 lat odnotował wzrost z 3,3 proc. do 6,2 proc. w porównaniu do fali sprzed roku (źródło: Radio Track, MillwardBrown, styczeń - marzec 2015 roku, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 25-44 lat, N= 8 395, TG: 16-49 lat, N= 12 743; TG: 15-75 lat, N= 20 907; Radio Track, MillwardBrown, styczeń - marzec 2014 roku, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, TG: 25-44 lat, N= 8 053, TG: 16-49 lat, N= 12 614; TG: 15-75 lat, N= 21 058; za Grupą ZPR Media).
Przypomnijmy, iż od grudnia 2013 roku na częstotliwościach Radia Eska Rock (Grupa ZPR Media) nadaje Radio Vox FM (jest dostępne w 18 miastach w Polsce). Radio Eska Rock dostępne jest teraz tylko w Warszawie i w sieci (więcej tutaj i tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.