reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Wysuwana reklama w TV - nowość w Polsce [wideo]

dodano: 2015-03-30 12:53 | aktualizacja: 2015-03-30 13:35
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Discovery

Discovery Networks Na kanałach z rodziny Discovery – TLC, ID oraz Discovery Life – trwa nietypowa w skali kraju kampania Delikatesów Alma. Chodzi o nowatorski w formule format reklamowy split screen emitowany w czasie trwania programów. Narzędzie to było stosowane do tej pory jedynie na rynku niemieckim. - Format ten to idealna propozycja dla kampanii z sektora FMCG oraz szeroko pojętych usług - czytamy w komunikacie prasowym Discovery Networks CEEMEA.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Bardzo chętnie wykorzystujemy nowatorskie rozwiązania w celu dotarcia z ofertą konsumencką Delikatesów Alma do jak najszerszego grona Klientów. Z entuzjazmem włączyliśmy działania w Discovery do szerokiego wachlarza aktywności reklamowych w bardzo ważnym okresie przedświątecznym. Jest to czas kiedy podejmowane są wytężone działania marketingowe. Prowadzimy między innymi mocną kampanię reklamową w stacjach radiowych, gdzie co tydzień od środy do niedzieli pojawiają się spoty promujące nowe produkty. Wspieramy ją publikacjami reklam w prasie ogólnopolskiej, a także działaniami promocyjnymi na terenie sklepów i w social mediach. Zależy nam na każdym Kliencie i chcemy aby czuli się w Delikatesach Alma wyjątkowo

- mówi Magdalena Grabowska, dyrektor marketingu i PR Alma Market S.A.

Kampania Delikatesów Alma na kanałach Discovery będzie trwała do 3 kwietnia. W jej czasie promowane będzie w sumie 9 produktów z aktualnych w danym okresie ofert specjalnych sieci. Prowadzone działania wykorzystują największy atut split screen jakim jest możliwość osadzenia produktów lub usług bezpośrednio w kontekście wybranego programu.

To pierwsza kampania, jaką Discovery Media ma przyjemność realizować dla delikatesów Alma. Split screen to idealny format dla kategorii retail, bo daje możliwości niespotykane dotąd w Polsce w zakresie dotarcia do grupy celowej z produktem lub usługą. Jesteśmy w stanie dokładnie określić kto ogląda dany kanał w danym czasie oraz – co absolutnie wyjątkowe – powiązać przekaz z emitowaną treścią

- powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.


Split screen ad to reklama w formie belki / bannera zajmującej około 1/4 ekranu. Wyróżnić można dwie wersje split screen ad – pionową i poziomą. Format jest oznaczony jako „REKLAMA” i może zawierać treści komercyjne odpowiadające reklamie w breaku. Ze względu na emisję podczas programu, format ten ukazuje się bez dźwięku.

Przykład split screen w kampanii Alma Market SA:


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...