Kampania Delikatesów Alma na kanałach Discovery będzie trwała do 3 kwietnia. W jej czasie promowane będzie w sumie 9 produktów z aktualnych w danym okresie ofert specjalnych sieci. Prowadzone działania wykorzystują największy atut split screen jakim jest możliwość osadzenia produktów lub usług bezpośrednio w kontekście wybranego programu.Bardzo chętnie wykorzystujemy nowatorskie rozwiązania w celu dotarcia z ofertą konsumencką Delikatesów Alma do jak najszerszego grona Klientów. Z entuzjazmem włączyliśmy działania w Discovery do szerokiego wachlarza aktywności reklamowych w bardzo ważnym okresie przedświątecznym. Jest to czas kiedy podejmowane są wytężone działania marketingowe. Prowadzimy między innymi mocną kampanię reklamową w stacjach radiowych, gdzie co tydzień od środy do niedzieli pojawiają się spoty promujące nowe produkty. Wspieramy ją publikacjami reklam w prasie ogólnopolskiej, a także działaniami promocyjnymi na terenie sklepów i w social mediach. Zależy nam na każdym Kliencie i chcemy aby czuli się w Delikatesach Alma wyjątkowo
- mówi Magdalena Grabowska, dyrektor marketingu i PR Alma Market S.A.
To pierwsza kampania, jaką Discovery Media ma przyjemność realizować dla delikatesów Alma. Split screen to idealny format dla kategorii retail, bo daje możliwości niespotykane dotąd w Polsce w zakresie dotarcia do grupy celowej z produktem lub usługą. Jesteśmy w stanie dokładnie określić kto ogląda dany kanał w danym czasie oraz – co absolutnie wyjątkowe – powiązać przekaz z emitowaną treścią
- powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.
Mini PC Homatics BOX R Lite 4K
Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...
299 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle Q
Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
239 zł Więcej...