dodano: 2015-02-26 16:02 | aktualizacja:
2015-02-26 16:09
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TTV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tworzymy nowoczesną, uniwersalną telewizję i takie zadanie postawiliśmy przed projektantami nowej identyfikacji wizualnej stacji. I w efekcie z dumą przedstawiamy logotyp, który łamie stereotypowe podejście do znaków widoczne na rynku telewizyjnym
- podkreśla Lidka Kazen.
Dotychczasowe kolory zielony, żółty i czarny zostaną ożywione przez dodanie niebieskiego i cyjanu. Stacja stawia na oryginalność, nowoczesność, odwagę i emocje oraz stały rozwój. Autorem kreacji jest niemiecka agencja Luxlotusliner. Projektem kierował Dział Autopromocji Telewizji TVN. Wraz ze zmianą oprawy w nowej odsłonie będzie dostępna strona internetowa stacji -
www.ttv.pl.
Jesteśmy przekonani, że tylko wówczas, gdy będziemy w stanie zaskakiwać widza także nowymi formami komunikacji, to nigdy nie staniemy się jeszcze jedną telewizją dostępną na multipleksie. Wręcz przeciwnie, wierzymy, że zyskamy zainteresowanie młodszej, ciekawej i otwartej na zmieniającą się rzeczywistość widowni. Wiosną telewizja TTV będzie prezentowała się inaczej, ale jedno się nie zmienia – niezmiennie robimy dobrą telewizję
- zaznacza Lidka Kazen.
Charakter stacji buduje codzienne pasmo o 22:00. Wiosną
TTV wyemituje trzy nowości. Wśród nich Przemek Kossakowski, tym razem poza granicami Polski będzie doświadczał nieoczywistości tego świata, co zobaczymy w nowej serii
„Kossakowski. Nieoczywiste”.
Kolejna nowość wywoła szczere emocje wśród uczestników. To zadanie powierzono Rafałowi Betlejewskiemu, performerowi i dziennikarzowi. Jego kontrowersyjne akcje postawią przypadkowych uczestników oraz widzów przed trudnym wyborem w programie
„Betlejewski. Prowokacje”.
W trzeciej z nowych propozycji będziemy towarzyszyć bohaterom serialu dokumentalnego
„Odezwiemy się…” w drodze po pierwsze główne role. Zajrzymy za kulisy castingów, by zmierzyć się z emocjami, jakie towarzyszą tym, którzy mają odwagę stanąć przed kamerą i walczyć o swoje pięć minut sławy.
Kontynuacje w wiosennej ramówce to uznane hity programowe TTV. Przed nami piąty sezon
„Ostrego cięcia”. Znany duet fryzjerów Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt rewolucjonizują salony fryzjerskie jak Polska długa i szeroka. Wraz z nimi metamorfozy przeprowadzać będzie Dorota Williams, znana stylistka gwiazd.
Hubert Urbański z
„Handlarzami” pokonają setki kilometrów, żeby sprawdzić, co kryją strychy, zagracone piwnice i opuszczone domy. Będą walczyć do ostatniej złotówki, a wszystko po to, by tanio kupić i sprzedać z zyskiem. W tym sezonie poznamy ekspertów od renowacji , którzy stare rupiecie zmieniają przedmioty użytkowe, by wywracać do góry nogami rodzinne kolekcje i wietrzyć magazyny z rzeczy, na których można zarobić.
Z kolei
„Usterka” z Dominikiem Strzelcem weźmie „na warsztat” niesolidnych fachowców tym razem z Wrocławia, by wskazać tych, co chcą zarobić i się nie narobić.
Wiosna przed telewizorem to także obowiązkowe podsumowanie tygodnia w postaci najciekawszych i najchętniej oglądanych programów w polskiej telewizji -
„Gogglebox. Przed telewizorem”.
TTV pozostaje blisko tematów z codziennego życia poprzez programy interwencyjne i informacyjne -
„Blisko ludzi” oraz
„Uwaga! Po uwadze” i
„Expressu”,
„DeFacto”.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.