dodano: 2015-01-27 11:46 | aktualizacja:
2015-01-27 13:19
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Viacom International Media Networks
Z okazji ferii zimowych operatorzy: Orange TV, nc+ oraz Multimedia Polska udostępnią kanały Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr. w otwartych oknach oraz w usługach VOD. Z kolei Toya pokaże w otwartym oknie Nickelodeon oraz Nick Jr., a Inea - Nickelodeon HD. Dodatkowo wybrane programy z kanału Nickelodeon i Nickelodeon HD będą dostępne w usłudze VOD takich operatorów jak Multimedia Polska, nc+, Orange, Vectra, Toya oraz Inea. Przez sześć tygodni ferii najmłodsi widzowie mogą oglądać bez opłat przygody swoich ulubionych bohaterów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od 21 stycznia do 1 marca br. wszyscy cyfrowi abonenci Orange, nc+, Multimedia Polska, Toya i Inea będą mogli oglądać wybrane kanały z grupy Nickelodeon w tzw. „otwartym oknie”. Dodatkowo w ciągu sześciu tygodni trwania akcji Orange, nc+, Multimedia Polska, Toya, Inea oraz Vectra udostępnią wyselekcjonowane programy w ramach usługi wideo na życzenie (VOD). Abonenci, w zależności od oferty operatora, otrzymają bezpłatny dostęp do biblioteki kilkudziesięciu najpopularniejszych programów z kanałów Nick Jr., Nickelodeon i Nickelodeon HD dzięki czemu, będą mogli śledzić przygody „SpongeBoba Kanciastoportego”, „Dory małej podróżniczki”, „Pingwinów z Madagaskaru” oraz wielu innych znanych i lubianych postaci w specjalnie wyselekcjonowanych zimowych odcinkach. Z kolei dla starszych widzów przygotowana została specjalna oferta obejmująca najpopularniejsze seriale live-action, takie jak „Sam & Cat” oraz „Victoria znaczy zwycięstwo!”.
U wybranych operatorów spotkanie z bohaterami tych programów będzie połączone z szeregiem konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, które z pewnością przypadną do gustu młodym widzom.
- To już kolejna tego typu akcja przeprowadzona przez Viacom wspólnie z największymi operatorami satelitarno-kablowymi w Polsce. Po sukcesie projektu z czerwca zeszłego roku, zorganizowanego z okazji Dnia Dziecka, Viacom zdecydował się na jego powtórzenie w ferie zimowe
- mówi Maja Porczyńska, Key Account Director w dziale Content Distribution & Sales, Viacom International Media Networks (VIMN) Poland.
Szczegółowe informacje na temat akcji znajdują się na stronach poszczególnych operatorów.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.