dodano: 2014-12-21 11:41 | aktualizacja:
2014-12-21 11:55
autor: Rafał Olchowik |
źródło: sat-expert.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1+1 Media przy okazji rozbudowuje ofertę kanałów tematycznych. W swoim portfolio posiada
PlusPlus (kanał dla dzieci),
Bigudi (dla kobiet),
2+2 (dla mężczyzn),
TET (dla młodzieży),
Unian TV (kanał o tematyce informacyjno-poznawczym),
Ukraine Today (anglojęzyczny kanał informacyjny),
1+1 International (kanał międzynarodowy) i
1+1 (główny kanał o tematyce uniwersalnej). Są to kanały autorskie koncernu.
- Oferujemy na rynku wyważony pakiet, który obejmuje popularne tematyki. W tym samym czasie, rozumiejąc trudną sytuację gospodarczą kraju, budujemy elastyczną politykę w zakresie dystrybucji, opierającej się na lojalności, wzajemnie korzystnym partnerstwie i społecznej odpowiedzialności. W przyszłości, poprzez analizowanie sytuacji na rynku, będziemy tworzyć pakiet dystrybucyjny, który zadowoli najbardziej wymagających odbiorców, powiedział Andriej Malczewskij, dyrektor ds. dystrybucji i rozwoju zasięgu
1+1 Media.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.