dodano: 2014-11-28 11:29 | aktualizacja:
2014-11-28 12:44
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z warunkami koncesji, nadawca ma rozpocząć rozpowszechnianie programu nie później niż 18 miesięcy od daty udzielenia koncesji. Do czasu rozpoczęcia rozpowszechniania programu koncesjonariusz może prowadzić próbne emisje programu. Program emitowany próbnie powinien spełniać wymogi ustalone przepisami obowiązującego prawa oraz wymogi techniczne ustalone w koncesji.
Program miałby być rozpowszechniany za pośrednictwem satelity Eutelsat Hot Bird 13°E.
Parametry techniczne:
Eutelsat Hot Bird 13D (13°E)
tp. 155 (11,604 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 5/6, DVB-S/QPSK)
Aktualnie na tym transponderze, wynajmowanym przez niemiecką spółkę Media Broadcast, nadawane są dwie wersje niemieckiego kanału DW-TV - arabska i europejska.
Program
TV Zone będzie miał charakter wyspecjalizowany kulturalny, połączony ze stylem życia i rozrywką; Audycje realizujące specjalizację będą stanowić nie mniej niż 70 proc. miesięcznego czasu nadawania w godz. 6:00-23:00. Program TV Zone będzie nadawany codziennie przez minimum 23 godziny na dobę. Adresowany będzie zarówno do dorosłych jak i dzieci oraz młodzieży, bez względu na wykształcenie, płeć czy status zawodowy. Na ofertę programową złożą się audycje związane z: kulturą (kino, muzyka, teatr, koncerty, nowości książkowe); stylem życia (zdrowie, zdrowe odżywianie, aktywny wypoczynek, sporty amatorskie); edukacją (porady ekonomiczne, zdrowotne, dotyczące dzieci, rodziny, pracy); filmem i rozrywką (ambitne kino zarówno polskie jak i światowe, w tym filmy dla dzieci i młodzieży, dokumenty). Audycje powtórkowe zajmą około 45 proc. w tygodniowym czasie nadawania. Według deklaracji wnioskodawcy audycje wytworzone pierwotnie w języku polskim będą stanowić 34 proc., a audycje europejskie ponad 50 proc. w kwartalnym czasie nadawania programu.
Jako źródło finansowania tego projektu wskazano podwyższenie kapitału zakładowego o wartość 5.500 tys. zł. Udziały w podwyższonym kapitale zakładowym objęte zostaną w całości przez jedynego wspólnika - spółkę Agora S.A.
TV Zone będzie kolejną, po telewizji kontentowo-reklamowej CityINFOtv i kanale Stopklatka TV (Stopklatka TV HD), który jest wspólnym projektem Agory i Kino Polska TV, stacją telewizyjną Agory. Grupa ma już w planach kolejne kanały, które chciałaby umieścić w tworzonym multipleksie ósmym (MUX 8) naziemnej telewizji cyfrowej (NTC)
(więcej tutaj).
Agora jest ponadto m.in. nadawcą stacji radiowych (Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio) i wydawcą gazet (dzienników „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, czasopism „Wysokie Obcasy Extra”, „Magnolia”, „Avanti”, „Logo”, „Świat motocykli” czy „Dziecko”). Do grupy należą także sieć kin Helios, dystrybutor filmów Next Film a także udziały w spółce AMS zajmującej się reklamą zewnętrzną. Agora jest również wydawcą różnych serwisów internetowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.