Spółka TVN Media zawarła umowę o sprzedaży czasu reklamowego na kanale TVS. Od 1 stycznia 2015 roku, na mocy umowy o współpracy, TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować handlowo TVS Sp. z o.o., właściciela stacji TVS - polskiego kanału o profilu informacyjno-rozrywkowym. Premium TV będzie reprezentować telewizję TVS w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego oraz sponsoringu tej stacji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV, powiedział: - Cieszymy się, że od nowego roku do oferty Premium TV dołączy kanał TVS. To dla nas kolejny wyraz uznania dla kompetencji brokerskich TVN Media oraz potwierdzenie znakomitej jakości i kompleksowości oferty Premium TV.
Arkadiusz Hołda, właściciel Telewizji TVS, powiedział: - Ustalona polityka rozwoju Stacji TVS oraz analiza rynku reklamowego były wyznacznikiem do nawiązania współpracy z Premium TV. Jestem przekonany, że pozwoli nam to na realizowanie coraz ambitniejszych celów.
Telewizja TVS to telewizja o charakterze uniwersalnym, skierowana przede wszystkim do mieszkańców Śląska i Zagłębia. Mimo regionalnego charakteru stacja jest oglądana w całej Polsce; obejmuje zasięgiem technicznym 61% kraju (dane za sierpień 2014 roku). TVS to telewizja wielopokoleniowa, oferująca szeroki wachlarz różnorodnych programów o charakterze informacyjnym i rozrywkowym; począwszy od codziennego serwisu informacyjnego, prognozy pogody, przez programy rozrywkowe i life stylowe, aż po programy sportowe, gospodarcze i biznesowe. W okresie od stycznia do września 2014 roku jej udział TVS w rynku oglądalności telewizyjnej wyniósł 0,19% w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.