dodano: 2014-10-17 12:57 | aktualizacja:
2014-10-17 13:17
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Telewizja Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
To nasze kolejne, po uruchomieniu kanału Muzo.tv, przedsięwzięcie w obszarze muzyki, dzięki któremu tworzymy zintegrowany i kompleksowy projekt muzyczny „Muzo” na wszystkich platformach dystrybucji treści: telewizji, radia i Internetu - mówi Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
Nowe radio będzie ściśle współpracować zarówno z telewizją
Muzo.tv, jak i serwisem
muzo.pl, a synergie zostaną osiągnięte m.in. w następujących obszarach:
-
marketingu projektu „Muzo”,
-
wspólnej redakcji,
-
dystrybucji treści muzycznych na wszystkich polach eksploatacji.
-
Zakup radia i wieloplatformowy projekt „Muzo” wpisują się w naszą strategię bycia liderem rozrywki w Polsce, realizowaną poprzez tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści. Teraz także w obszarze muzyki nasi klienci będą mieli dostęp do swoich ulubionych utworów zarówno w domu, jak i poza nim, na dowolnie wybranym urządzeniu - mówi
Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu.
Celem nowego właściciela jest osiągnięcie udziału w rynku słuchalności na poziomie 1% w ciągu roku od startu nowej stacji.
Za sprzedaż reklam w Muzo.fm odpowiedzialne jest Biuro Reklamy Polsat Media.
Więcej na temat oferty programowej nowej stacji Muzo.fm można przeczytać
tutaj.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.