Kosmiczny październik w Discovery Science

dodano: 2014-09-19 13:16 | aktualizacja: 2014-09-19 13:40
autor: Łukasz Knapik | źródło: Discovery Networks CEEMEA

Discovery Science W październiku 2014 roku kanał Discovery Science poleca swoim widzom takie programy jak: „Wiadomość z kosmosu” (sezon 3.), „Podbój kosmosu. Nowy rozdział” i „Egzoplanety. Bliźniacze Ziemie”.

Październik 2014 roku w Discovery Science:

„Wiadomość z kosmosu” 3
premiera: w poniedziałek, 6 października 2014 roku o 21:00

Fascynująca  wyprawa do świata, w którym ludzie i kosmici próbują żyć obok siebie.  Dzieci rodzą się zakażone całkowicie nieznanym wirusem. Ziemscy naukowcy próbują poznać kulisy tajemniczej choroby. Czy wirus jest tylko narzędziem przybyszów z kosmosu, czy może on sam jest kosmitą? Jak rozpoznać obcego, który wygląda jak człowiek? Jaki związek łączy istoty pozaziemskie z  superkomputerem  i dlaczego ta maszyna trafiła na Ziemię? Fascynujący program science fiction, który  szuka odpowiedzi na pytania nurtujące ludzkość od zarania dziejów.

„Podbój kosmosu. Nowy rozdział”
premiera: w środę, 8 października 2014 roku o 21:00

Discovery Science zaprasza na spotkania  z ludźmi, którzy urzeczywistniają fikcję znaną nam do tej pory z filmów i książek science fiction. Nowa, trzyczęściowa seria programów odsłoni nam kulisy odważnych przedsięwzięć, które zostaną zrealizowane w przestrzeni kosmicznej. O swoich planach opowiedzą nam Elon Musk - założyciel przedsiębiorstwa kosmicznego SpaceX, Richard Branson - miliarder i właściciel Virgin Galactic oraz słynny reżyser filmowy James Cameron. Przekonaj się na własne oczy, co już niebawem z fikcji zamieni się w rzeczywistość.

„Egzoplanety. Bliźniacze Ziemie”
premiera: w czwartek, 9 października 2014 roku 21:00

Discovery Science zaprasza na nową serię programów, która zabierze nas na poszukiwania bliźniaka naszej planety. Jeszcze dwadzieścia lat temu Ziemia zdawała się być jedynym miejscem we Wszechświecie, gdzie może istnieć życie. Dziś, za sprawą  teleskopu kosmicznego Kepler, astronomowie twierdzą, że istnieje ponad 20 miliardów obcych światów z zasobami wody zapewniającymi możliwości życia. Dzięki wykorzystaniu nowatorskiej grafiki komputerowej, przeniesiemy się na nowo odkryte pozasłoneczne planety i księżyce. Poznamy kulisy projektu NASA, którego celem było zgromadzenie dowodów potwierdzających istnienie obcego życia w odległych światach.

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream