dodano: 2014-08-30 16:28 | aktualizacja:
2014-08-30 17:27
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Discovery Networks CEEMEA
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zespół zarządzany przez Oxanę Yanushkovskayą, Vice President Distribution CEEMEA, oraz Benjamina Deshayes’a, nowo mianowanego Deputy Distribution Strategy Director CEEMEA, będzie odtąd odpowiadał za dystrybucję najsilniejszego portfolio płatnej telewizji w regionie, składającego się z kanałów dokumentalnych, lifestyle’owych oraz sportowych. Wspólne portfolio obejmuje takie kanały, jak Eurosport (lidera wśród pan-europejskich kanałów sportowych), Discovery Channel (wiodący kanał dokumentalny), TLC (czołową, międzynarodową stację skierowaną do kobiet), jak również ID (lidera wśród kanałów z kategorii „mystery & suspense”).
- Programy sportowe są najlepszą formą rozrywki dokumentalnej i naturalnie wpisują się w 30-letnią dominację Discovery w tym gatunku. Integrując wielkie marki, wspaniałych ludzi i wielkie ambicje, tworzymy nową wartość dla operatorów kablowych i satelitarnych, reklamodawców, widzów oraz akcjonariuszy. Jest to możliwe dzięki funkcjonowaniu w ramach jednego portfolio - podkreśla
Oxana Yanushkovskaya, VP Distribution,
Discovery Networks CEEMEA.
Ogłoszono również, że Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe w Discovery, będzie odpowiadał także za Eurosport w tym regionie. Rozszerzenie zakresu jego obowiązków następuje z efektem natychmiastowym po rezygnacji Krzysztofa Świergiela ze stanowiska General Manager Eurosport Polska. Dobrzyński będzie nadzorował integrację dwóch firm oraz zapewni koordynację strategii biznesowych obu brandów. Będzie także odpowiadał za bieżące zarządzanie Discovery i Eurosport na rynkach Europy Środkowej, w tym dwoma biurami w Warszawie, jednym w Budapeszcie i jednym w Pradze.
Jak czytamy w komunikacie, zarówno Eurosport, jak i Discovery Networks, mają w ostatnim czasie do odnotowania wiele sukcesów.
Transmitowany po raz 25. przez Eurosport wyścig Tour de France obejrzało łącznie ponad 50 milionów widzów na świecie. To wielkie wydarzenie relacjonowane było przez rekordową liczbę 350 godzin na kanałach Eurosport i Eurosport 2 (w tym 90 godzin w czasie rzeczywistym, całościowo w wysokiej rozdzielczości). Największy światowy wyścig kolarski zgromadził rekordową widownię również w Polsce
(więcej tutaj).
Jednocześnie, Discovery Networks International (DNI), którego częścią jest Discovery Networks CEEMEA, poinformowało o swoim najlepszym kwartale w historii. Rekordowe wyniki oglądalności oraz wzrost w obszarze online przełożyły się na ogromną liczbę 621 milionów widzów na całym świecie (+3 proc. rok do roku) w drugim kwartale 2014. W 25. roku działalności DNI odnotowuje dynamiczną tendencję wzrostową, osiągając najwyższą w historii przeciętną widownię (+9 proc. rok do roku), a także najwyższą w historii liczbę użytkowników stron internetowych (+45 proc. rok do roku) oraz platform społecznościowych (+250 proc. rok do roku) [wszystkie dane za Discovery Networks CEEMEA].
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.