Od września br. telewizja TVN7 zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie - nie tylko programowej (więcej tutaj), ale prawdopodobnie również z nową oprawą. W kampanii reklamowej promującej jesienną ramówkę kanału, w tym telenowelę „Niewinna intryga”, znalazło się nowe logo stacji. Dodajmy, iż w ostatnim czasie zaprezentowano również nowe logotypy Telezakupów Mango i kanału Telezakupy Mango 24, które należą do Grupy TVN (więcej tutaj).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowe logo byłoby trzecim w historii TVN7. Początkowo (od 2002 roku) obowiązywał logotyp ze słownym zapisem cyfry 7. W 2008 zmieniono go - zapis słowny zastąpiono stylizowaną 7 (więcej tutaj).
TVN7 to kanał o profilu ogólnym. W jego ofercie widzowie znajdą filmy, seriale i programy rozrywkowe. Stacja ruszyła w 2002 roku, po przejęciu przez Grupę TVN telewizji RTL7, istniejącej od 1996 roku. Siódemka dostępna jest w pakietach platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat, nc+, Orange TV), sieci kablowych i IPTV, a od 2010 roku w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (NTC, MUX 2) (więcej tutaj). W 2011 roku uruchomiono wersję kanału w wysokiej rozdzielczości (więcej tutaj). TVN7 HD mogą oglądać abonenci platform satelitarnych i wybranych operatorów kablowych i IPTV.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.