dodano: 2014-07-25 15:57 | aktualizacja:
2014-07-28 14:17
autor: Janusz Sulisz |
źródło: BSkyB/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na jednego abonenta przypadały średnio trzy usługi Sky. Łączna liczba detalicznych klientów Sky (nie tylko tych korzystających z telewizji) wyniosła
11,495 mln (wzrost o 342 tys. w skali roku).
Warto dodać, że brytyjski Sky odnotował wzrosty liczby abonentów każdej ze swoich usług. Kwartalne ARPU Sky wyniosło 576 funtów. 37% bazy abonenckiej Sky korzystało z triple play (telewizja + Internet + telefonia) - wzrost o 2% w ciągu roku. Wskaźnik odejść churn spadł do 10,7% o 0,2 p.p. Liczba abonentów usługi „na życzenie”
Sky Go wzrosła o 874 tys. w skali roku do 5,504 mln na koniec czerwca 2014 roku.
Skorygowane przychody Sky wyniosły za 12 miesięcy wyniosły
7,611 mld funtów (wzrost o 6,5%). EBITDA wyniosło
1,667 mld funtów (spadek o 1,5%), a zysk operacyjny spadł o 5,3% do
1,26 mld funtów.
Warto dodać, że brytyjski Sky poinformował właśnie o zakupie 100% udziałów w
Sky Italia i 57,4% udziałów w
Sky Deutschland od 21st Century Fox (
więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.