dodano: 2014-07-21 11:25 | aktualizacja:
2014-07-21 11:50
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Agora
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
18 lipca 2014 roku Agora i Social Hackers podpisały umowę inwestycyjną. W jej wyniku, poprzez objęcie nowych udziałów, Agora stała się posiadaczem pakietu 49,45 proc. udziałów w spółce Social Hackers. Umowa przewiduje również możliwość objęcia przez Agorę udziału większościowego w Social Hackers.
- Ta transakcja jest zgodna z naszym planem rozwoju, zakładającym inwestycje w nowe projekty internetowe na wczesnym etapie rozwoju, działające na szybko rosnących rynkach. Projekt zespołu Social Hackers to oryginalna odpowiedź na zmiany zachodzące w świecie mediów, w którym internetowi liderzy opinii zaczynają rywalizować o budżety reklamowe z dużymi wydawcami - powiedział Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet
Agory.
- Głównym celem projektu Hash.fm jest wywalczenie internetowym liderom opinii należnego im miejsca w świecie reklamy. Pierwszym etapem tego planu jest dostarczenie wiarygodnych danych o tym obszarze rynku reklamy internetowej oraz o indywidualnych twórcach. W Polsce są już tysiące osobowości internetowych, mających swoich wiernych widzów i czytelników, których często mogą angażować na wyższym poziomie niż inne media. Agora, dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku reklamowym oraz długofalowemu podejściu do inwestycji, jest dla nas idealnym partnerem. Łączy nas także wspólne spojrzenie na rozwój tego segmentu reklamy internetowej oraz na sposób prowadzenia tego przedsięwzięcia - powiedział
Konrad Traczyk, założyciel
Social Hackers.
Konrad Traczyk jest od wielu lat związany z branżą reklamy i social media. Doświadczenie zdobywał m.in. w spółce One-2-One S.A. jako szef działu odpowiedzialnego za treści oraz w spółce Euro RSCG Poland jako szef działu social media. W 2011 roku założył spółkę Social Hackers, w ramach której powstał projekt Hash.fm. Po transakcji zakupu przez Agorę udziałów w Social Hackers, Konrad Traczyk pozostanie dyrektorem zarządzającym tej spółki.
- Hash.FM to kolejny projekt umożliwiający Agorze oferowanie reklamodawcom nowoczesnej i szerokiej gamy rozwiązań reklamowych w mediach społecznościowych. Zespoły sprzedażowe Agory proponują klientom rozwiązania marketingowe na kanałach w serwisie YouTube, blogach i forach - informuje Agora.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.